Бұланды ауданы әкімінің
ресми сайты

Хабарлама

 ЭҮП Сізге көмектесу үшін

 

Әлеуметтік салада мемлекеттік қызметті ресімдеу үшін ХҚКО-ға бармай, үйден немесе кеңседен шықпай-ақ, кез келген уақытта сізге ыңғайлы уақытта бұл қызмет электронды үкімет порталында (ЭҮП) қол жетімді.

2019 жылдың өзінде ғана Ақмола облысының 2 503 тұрғыны әлеуметтік саладағы мемлекеттік қызметтерді ЭҮП арқылы тіркеуді қолданды, деп «Азаматтарға арналған үкімет» Ақмола облысы бойынша филиалының баспасөз қызметі хабарлады.
            Бүгінгі таңда мемлекеттік органдардың ақпараттық жүйелерінің даму деңгейі халықтың мемлекеттік қызметтерді алу тетіктері мен әдістерін жетілдіруге мүмкіндік береді. Ең бастысы, бұл «электрондық үкімет» порталы (бұдан әрі - ЭҮП) арқылы Интернеттегі мемлекеттік қызметтерге Интернетте қол жетімділікті қамтамасыз етеді.
     «Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы» Ақмола облысы бойынша филиалы келесідей мемлекеттік қызметтерді алу мүмкіндігін еске салады: «Мемлекеттік базалық зейнетақы төлемін тағайындау», «Мүгедек баланы тәрбиелеп отырған анасына немесе әкесіне, асырап алушыға, қамқоршысына (қорғаншысына) жәрдемақы тағайындау»,

 «Бір жасқа толғаннан кейін баланың тууына және бала күтімі бойынша жәрдемақы тағайындау», «Әлеуметтік қатер - жұмысынан айрылу жағдайларына әлеуметтік жәрдемақы тағайындау», «Әлеуметтік тәуекелдер жағдайындағы әлеуметтік төлемдердің мақсаты - баланы бір жасқа толғанға дейін оның күтіміне байланысты табысынан айыру» электрондық үкіметтің веб-порталы арқылы.

         Жәрдемақы алуға жүгіну тәртібін жеңілдету үшін электрондық үкімет egov.kz веб-порталы арқылы электронды өтінім арқылы өтініш беру қарастырылған.

         Бұл мүмкіндік жеңілдіктерге ие және жеке электрондық цифрлық қолтаңбасы (ЭЦҚ) бар барлық Интернет пайдаланушыларына қол жетімді.

Сіз электрондық үкімет порталына 24/7 тәулік бойы ыңғайлы кез келген уақытта жүгіне аласыз.                                                                                          
        Мемлекеттік қызметтерге электрондық өтінім жасау үшін сіз электрондық үкімет порталының веб-сайтына: www.egov.kz сілтеме бойынша кіруіңіз керек. Әрі қарай, сіз жеке ЖСН-ді пайдаланып, пайдаланушының жеке кабинетіне кіресіз.

          Содан кейін қызметтерді таңдау терезесінде «Әлеуметтік қамсыздандыру», «Зейнетақымен қамсыздандыру» немесе «Отбасыларға көмек» бөлімі, содан кейін қажетті мемлекеттік қызметтің атауы таңдалған және барлық қажетті қадамдар орындалады. Порталда мемлекеттік қызметтерді алу үшін алушы әртүрлі мемлекеттік органдардың ақпараттық жүйелеріне электрондық өтініште көрсетілген ақпаратты растау туралы сұрау салады. Барлық қажетті мәліметтер сәтті алынған жағдайда, өтініш берушіге жеке электронды сандық қолтаңбамен қол қою арқылы өтінімнің мазмұнын куәландыратын жасалған электрондық өтінім (жеке тұлғалардың, екінші деңгейлі банктердің және басқа мемлекеттік органдардың мемлекеттік деректер базасының ақпараттық жүйелерінен алынған барлық мәліметтердің қысқаша беті) алынады. ЭЦҚ көмегімен электрондық өтінімге сәтті қол қойылған жағдайда, ол портал арқылы «Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясының автоматтандырылған ақпараттық жүйелеріне жіберіледі.

     Деректерді тексергеннен кейін мемлекеттік қызмет көрсетуге электрондық өтінімді қабылдау туралы хабарлама клиенттің жеке кабинетіне жіберіледі немесе себебін көрсете отырып, «өтінішті қабылдаудан бас тартылды» хабарламасы жіберіледі.

         Мемлекеттік қызметті алушы электрондық өтінімді портал арқылы жібергеннен кейін, өтінішті қарау туралы ақпарат мемлекеттік органның өтінішті өңдеу кезінде жаңартылған қол жетімді болады (жеткізілім, тіркеу, орындау туралы хабарлама, қарауға жауап немесе қарауға қабылдаудан бас тарту туралы жазбалар).
           ЭЦҚ арқылы жоғарыда көрсетілген мемлекеттік қызметтерді алудың басты артықшылығы - кезектің болмауы және кез келген ыңғайлы уақытта үйден шықпай электронды өтінім беру мүмкіндігі.                                             
            Анықтама үшін: 2019 жылы әлеуметтік саладағы мемлекеттік қызметтерді ЭЦҚ арқылы тіркеуді Ақмола облысында 2503 адам қолданған. Естеріңізге сала кетейік, барлық мәселелер бойынша сіз әлеуметтік-еңбек саласындағы байланыс орталығына - 1411 «Азаматтарға арналған үкімет» қызметіне қоңырау шала аласыз (қоңырау шалу тегін).

Жұмыс кестесі: сенбі, жексенбі және мереке күндерін қоспағанда, таңертеңгі 9-дан 18-ге дейін түскі үзіліссіз.

              «Азаматтарға арналған үкімет»

мемлекеттік корпорациясы» КЕ АҚ

Ақмола облысы бойынша филиалы

 

 

EGov Mobile мобильді қосымшасының жаңартылған нұсқасы

 

Қазіргі уақытта электрондық үкіметтің мобильдік қосымшасының жаңартылған нұсқасы іске қосылды. Осы қосымша қызмет алушылардың ескертулері мен ұсыныстарын ескере отырып құрылған. Пайдаланушы қосымшада авторлануы мүмкін екі тәсілмен: бір реттік пароль енгізу немесе ЭЦҚ арқылы. Жаңа мобильдік қосымшада пайдаланушылардың мобильді құрылғыларында ЭЦҚ пайдалану үдерісі айтарлықтай жеңілдетілді. eGov mobile ЭЦҚ-ны 4 таңбалы PIN кодқа және құрылғыңыздың кіріктірілген биометриясына (Face ID, Touch ID) байлауға мүмкіндік береді. ЭЦҚ-ны PIN кодқа және биометрияға бір рет байлап, сіз ЭЦҚ таңдауға алаңдамай және Қызметті авторлау және алу кезінде паролді енгізуге болады.

Жаңа eGov mobile мобильді қосымшадан ЭЦҚ шығару немесе қайта шығару функциясы қолжетімді болады. ЭЦҚ алу үшін өтінімді толтыру үдерісі және мобильді қосымшаға ЭЦҚ-ны қосу айтарлықтай жеңілдетілді.Бар сертификаттарды пошта жәшігінен жүктеп алуға болады. Ол үшін пошта клиентінде ЭЦҚ файлдары бар хатты ашу, файлдарды мобильді қосымшаға сақтау жеткілікті. Әрекет ету мерзімі өткеннен кейін ЭЦҚ-ны мобильді қосымшадан қайта шығаруға болады. Қазіргі уақытта "eGov Mobile" жаңа қосымшасында 26 қызмет іске асырылды, ұсынылатын қызметтер мен сервистер саны жоспарлы түрде ұлғаяды.

 

 

Facebook және ВКонтакте-дегі жеделхат-боттардың, чат-боттардың жаңартылуы туралы

 

Қыркүйек айында танымал әлеуметтік желілерде сұхбат-боттарды таныстырды, олар арқылы анықтамалық ақпарат пен түрлі анықтамалар алуға болады. Facebook және ВКонтакте-да жаңартылған жеделхат-бот және чат-боттар іске қосылды. 

Әлеуметтік желілер өте танымал болғандықтан, мемлекеттік қызметтерді алу үшін қосымша ыңғайлы сервистер құрылды. Бүгін Telegram-ботт-да 20 мемлекеттік қызмет алуға болады, ВКонтакте-19 чат-бот арқылы, ал Facebook-те 15 қызмет қолжетімді.

Қалай чат-боттар жұмыс істейді? Пайдаланушылар хабарламаларды жібереді, талдағыш мәтіндік ақпаратты таниды, ал ақылды жүйе адамдық араласусыз операторларға жүктемені бөледі, оларға тіркеу нөмірін береді және орындаушыны тағайындайды. Мұндай іске асыру жұмыс процесін неғұрлым тиімді басқаруға ықпал етеді. Пайдаланушылар, өз кезегінде, орындаушылардың аты мен байланыс деректерін көрсете отырып, олардың өтініштерінің орындалу барысы туралы автоматты түрде хабарлама алады. Мұндай шешім азаматтардың мәселелерін тиімді шешуге, сондай-ақ орындау процесі барысында олармен кері байланысты қолдауға мүмкіндік береді.

Танымал әлеуметтік желілердің мессенджерлерінде чат-боталарды іске қосу Мемлекеттік қызметтерді ұсыну үшін қосымша алаңдар құрады. Осылайша, пайдаланушы виртуалды кеңесшімен диалог жүргізе отырып, анықтамалық ақпаратты мемлекеттік қызметтер порталына өтпей ала алады egov.kz ескерту.

 

 

 

Хабарландыру

Құрметті қонақтар және Макинск қаласының тұрғындары!

 

Бұланды ауданының ХҚКО  2019 жылдың 28 маусымында жаңа ғимаратқа көшетінін хабарлаймыз.  Осыған байланысты құжатты қабылдау және құжатты беру жүзеге асырылмайды.

2019 жылдың 1 шілдесінен бастап ХҚКО азаматтарды Макинск қаласы, Бөгенбай батыр көшесі, 21А үй мекен-жайы бойынша заманауи фронт-кеңседе қабылдайтын болады.

Бұл жерде мемлекеттік қызметтерді сапалы көрсету үшін барлық жағдай жасалған. Бұдан басқа, енді мемлекеттік корпорацияның фронт-кеңсесі бэк-офисімен бір ғимаратта орналасатын болады, бұл қызмет алушылар үшін де ыңғайлы.

Жұмыс кестесі:

фронт-офис-дүйсенбіден сенбіге дейін

9: 00-ден 20: 00-ге дейін, түскі үзіліссіз

бэк-офис-дүйсенбіден жұмаға дейін

9:00-ден 18:30-ға дейін, түскі үзіліс сағат 13:00-ден 14: 30-ға дейін

 

 

Енді туу туралы куәлікке телеграм-бот арқылы тапсырыс беруге болады

 

EgovKzBot телеграмм-боты арқылы ұсынылатын мемлекеттік қызметтердің тізімі тағы екі қызметке толықты.

«Ұлттық ақпараттық технологиялар» АҚ іске қосқан бот арқылы бұған дейін 13 мемлекеттік қызмет пен сервис, соның ішінде 7 кең таралған анықтама, әлеуметтік мәртебені тексеру мен базалық зейнетақы төлемінің көлемі туралы ақпарат алу, емханаға тіркелу, дәрігерге жазылу және дәрігерді үйге шақырту, сондай-ақ халыққа қызмет көрсету орталығында (ХҚО) кезекті брондау қызметтері қолжетімді болған.

Енді бот арқылы өзіңізге жақын жерде орналасқан ХҚО туралы біліп, сондай-ақ бала тууға байланысты проактивті қызметтерді алу мүмкіндігі туды. Басқаша айтқанда,  туу туралы куәлікке тапсырыс беру, бала туу бойынша жәрдемақыларды рәсімдеу және сәбиді балабақшаға кезекке қою тіпті жеңілдей түсті.

Естеріңізге саламыз, мемлекеттік қызметтерді телеграм-бот арқылы алу үшін «Мобильді азаматтар базасына» тіркелу қажет, яғни eGov.kz порталындағы жеке кабинетте телефон нөміріңізді ЖСН-ге бекітіп, өз гаджетіңіздегі Telegram мессенджерінде ботты іске қосу керек.

Сосын алдын-ала белгіленген командаларды жолдап, SMS-кодпен растау арқылы анықтамалар мен сервистер туралы ақпаратты сұрата аласыз. Сондай-ақ барлық ақпаратты қолданушының электрондық поштасына жолдау мүмкіндігі де қарастырылған.

eGov.kz порталының 2018 жылғы мамырда іске қосылған телеграм-боты арқылы қазақстандықтар шамамен 14 мыңдай мемлекеттік қызмет алды.

 

 

«Азаматтарға арналған үкімет» қазақстандықтарды бірлесіп жұмыс істеуге шақырады

 

«Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы www.gov4c.info ресми сайтында мемлекеттік қызмет көрсету бизнес-процесін жетілдіру бойынша қазақстандықтардың ұсыныс-тілектерін қабылдауға мүмкіндік беретін «Краудсорсинг» жобасын іске қосты.

Бүгінгі таңда мемлекеттік корпорацияға басқарма төрағасының блогы, әлеуметтік желілер және кері байланыстың басқа да арналары арқылы азаматтардан түрлі проблемаларды шешу, сондай-ақ сервистерді жетілдіру бойынша көптеген өтініш-ұсыныстар түсіп жатыр. Енді ықылас танытқан әрбір азаматтың мемлекеттік қызмет көрсету саласына қатысты ұсыныс-талабы арнайы жоба аясында қабылданатын болады.

Жобаны енгізушілер қазақстандықтардың фронт-офис жұмысын жақсартып, электрондық сервистерді жетілдіру бойынша инновациялық идеяларын күтеді. Мемлекеттік қызмет көрсету саласын дамытып, корпорацияның жұмыс сапасын арттыруға бағытталған ұсыныс-тілектердің барлығын осы «Краудсорсингте» қалдыруға болады.

Ұсыныс-тілектерді мемлекеттік корпорация қызметкерлерінен құрылған комиссия сараптамадан өткізіп,  таңдаулы ұсыныстар кең талқыланып, жүзеге асырылады.

Ұсыныс қалдыру үшін https://www.gov4c.info/ сілтемесі арқылы өтіп, арнайы форманы толтыру қажет. Сайт қолданушылары қалдырылған ұсыныстарды талқыға салып, пікірлер жазып, тіпті бағалай алады.

 

 

ХҚО-да электрондық цифрлық қолтаңба беру тәртібі жеңілдетілді

 

«Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы жеке тұлғаларға электрондық цифрлық қолтаңба (ЭЦҚ) беру процесін жеңілдетті. Бұл үрдіс «бір терезе» қағидаты бойынша пилоттық тәртіпте жүзеге асуда.

Енді ЭЦҚ алу үшін ҚР Ұлттық куәландырушы орталығының (pki.gov.kz) порталы арқылы алдын-ала өтінім беріп, жеке тұлғаны растау үшін ХҚО-ға барудың қажеті жоқ. Бірден ХҚО-ға келіп, электрондық кезек талонымен маманға тікелей жүгінсе, оператор барлық қажетті өтінімдер мен операцияларды өзі орындайды. Барлық процесске шамамен 5 минут уақыт кетеді.

Қызмет алушы өзімен бірге жеке басын куәландыратын құжат пен usb тасымалдаушыны әкелуі тиіс.

Ал заңды тұлғалар ЭЦҚ-ны жеңілдетілген үрдіспен қазан айының соңында ала бастайды.

Айта кету керек, "Азаматтарға арналған үкіметтің" фронт-офистері арқылы биылғы жылдың 8 айында  4,5 миллионға жуық ЭЦҚ берілді.

 

 

 

Ақмолалықтар ХҚКО-да өздерінің әлеуметтік мәртебесін білуге болады

          Ағымдағы жылдың 13 наурызынан бастап Ақмола облысы бойынша «ХҚКО» департаментінің барлық қалалық және аудандық бөлімдерінде әлеуметтік бағытының мемлекеттік қызметтерін көрсететін аумақтық жұмыспен қамту орталықтарының қызметкерлері жұмыс істейді.

          ХҚКО бөлімдерінде Жұмыспен қамту орталығының қызметкерлері жұмыс іздеп жүрген адамдарды тіркеу, жұмыссыз ретінде жұмыс іздеп жүрген адамдарды тіркеу, адамдарға жұмыспен қамтуға жәрдемдесудің белсенді шараларына қатысуға жолдамалар беру атты мемлекеттік қызметтерді ұсыну үшін азаматтарды қабылдауды жүргізеді.

          Айтарлықтай, Жұмыспен қамту орталығының қызметкерлері, Сіздерді дүйсенбіден бастап жұма аралығында сағат 09:00-ден бастап 18:30-ға дейін, сағат 13:00-ден 14:30-ға дейін түскі асқа үзіспен қабылдауға дайын.

 

«Азаматтарға арналған үкіметте» жер қатынастары саласында мемлекеттік  қызмет көрсету оңтайландырылды

             «Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы мемлекеттік қызметтерді оңтайландыруды жалғастыруда. Елді мекендерде «Жер учаскесінің кадастрлық (бағалау) құнын анықтау және бекіту» композиттік қызметіне бірден екі қызмет: «Жер учаскесінің кадастрлық (бағалау) құнын анықтау» және «Нақты жер учаскелерінің кадастрлық (бағалау) құнын бекіту» қызметтері біріктірілді. Оңтайландыру нәтижесінде қызмет көрсету мерзімдері қысқартылды және халыққа қызмет көрсету орталықтарына екі рет бару қажеттілігі жойылды. Сондай-ақ жергілікті атқарушы органдарда жер учаскелерінің жерге орналастыру жобаларын әзірлеу және бекіту композиттік қызметіне біріктіру жүзеге асырылды.

Мемлекеттік корпорацияның Басқарма төрағасының орынбасары Медет Құмарғалиевтің айтуынша, бұл бағыттағы пилоттық жоба мемлекеттік корпорацияның құрамында ЖерҒӨО мен ЖМО-ның бірігуі арқасында мүмкін болды. Ол: «Жобаны енгізгенге дейін тек кадастрлық құнды анықтау жұмысын орындау мерзімі 10 күнді құраған, оған жергілікті атқарушы органның бекітуіне 3 жұмыс күні қосылады. Сондай-ақ азаматтарға ХҚКО-ға екі рет жүгінуге тура келетін: алдымен құнын анықтауға, одан кейін кадастрлық құнды бекітуге. Енді бұл қызмет жеңілдетілді – құнын анықтауға құжат тапсыра отырып, қызметті алушы бекітілген кадастрлық құн актісін алады. Қызмет көрсету мерзімі 8 жұмыс күніне дейін қысқартылған», — деп түсіндіре отырып, пилоттық жобаны іске қосқан сәттен бастап 1 454 қызмет көрсетілгендігін атап өтті.   

Жер учаскелерінің жерге орналастыру жобаларын әзірлеу және оны жергілікті атқарушы органдарда бекіту композиттік қызметіне біріктірудің пилоттық жобасы мемлекеттік қызмет алуды айтарлықтай жеңілдетті. «Бұрын тұтынушыға жерге орналастыру жобасын әзірлеу үшін алдымен ЖерҒӨО-ға жүгіну және оны әзірлегеннен кейін ғана жергілікті атқарушы органда бекіту үшін ХҚКО-ға құжат тапсыру керек болатын. Енді мемлекеттік корпорацияның фронт-офисіне жүгіну және жерге орналастыру жобасын әзірлеуге құжаттар тапсыру жеткілікті, бекітуге ол автоматты түрде жолданады. Бұл «Азаматтарға арналған үкіметтің» барлық фронт-офистерге қосылған «ХҚКО» ықпалдастырылған ақпараттық жүйесінің арқасында мүмкін болды. Пилоттық жобаның қолданылуынан бастап біз 4 мың жерге орналастыру жобаларын әзірледік және 2 мыңнан астамын бекітуге жолдадық», — деді мемлекеттік корпорацияның Басқарма төрағасының орынбасары.

Пилоттық жоба мемлекеттік корпорацияның барлық фронт-офистерінде қолданылады және 20 тамызға дейін созылады. Пилот аяқталғаннан кейін Ауыл шаруашылығы министрлігіне мемлекеттік қызмет көрсету стандарттарына өзгерістер енгізу жөнінде ұсыныстар жолданады. Бірақ қазірдің өзінде пилот іс жүзінде уақытты, мерзімді, екі рет баруды қысқарту және «Азаматтарға арналған үкімет» арқылы көрсетілетін мемлекеттік қызмет сапасының жақсарту мүмкіндігін көрсетті.  

Сондай-ақ «Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы» КЕ АҚ директорлар кеңесінің отырысында осы жылдың 3 маусымында «Жер кадастры және жылжымайтын мүлікті техникалық тексеру» дирекциясын құру бекітілді. Жаңартылған дирекцияның алғашқы жобаларының бірі – алдымен Астана қаласы бойынша, әрі қарай өңірлерде қала құрылысы кадастрымен ықпалдастыра отырып, «Жер және жылжымайтын мүлік» бірыңғай мемлекеттік кадастрын кұру.

 

Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру үшін «Азаматтарға арналған үкіметте» бірқатар іс-шаралар өтті

 

«Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы» КЕ АҚ-та сыбайлас жемқорлықтың кез келген көріністеріне төзбеушілік атмосферасын құру және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру» – дәл осы тақырыпта мемлекеттік корпорацияның орталық аппаратының, Астана қаласы бойынша дирекциялары мен департаменттерінің жұмыскерлері үшін бірқатар іс-шаралар өткізілді.

«Азаматтарға арналған үкіметтің» Тәуекелдерді басқару және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл департаментінің қолдауымен өткізілген іс-шараларға ҚР Парламенті Мәжілісінің депутаты Анар Жайылғанова, «Нұр Отан» партиясы «Бірлік» филиалы төрағасының бірінші орынбасары Әлия Кайшарова, ҚР Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігінің Астана қаласы бойынша департаментінің басшысы Тілеген Каскин қатысты.

«Азаматтарға арналған үкіметтің» Тәуекелдерді басқару және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл департаментінің директоры Бауыржан Талдықбаевтың айтуынша, мұндай іс-шаралардың негізгі мақсаты —  сыбайлас жемқорлық фактілерінің алдын алу және оған жол бермеу, мемлекеттік корпорацияның жұмыскерлері арасында сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті көрсететін құндылықтар жүйесін нығайту.

 «Бүгінде әрқайсымыздың алдымызда халықтың құқықтық сауаттылық деңгейін арттыру, «Сыбайлас жемқорлықсыз мемлекет — гүлденген мемлекет» идеологиясын алға тарту, мемлекеттік корпорацияның барлық қызметкерлері арасында, сондай-ақ «Нұр Отан» партиясымен, құқық қорғау органдарымен және басқа да қоғамдық бірлестіктермен және ұйымдармен бірлесіп, сыбайлас жемқорлыққа «нөлдік» төзушілік атмосферасын құру мәселесі тұр. Сыбайлас жемқорлықпен күресу – баршаның және әр азаматтың міндеті. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес жауапкершілігі тек қана мемлекетке емес, әрбір жеке азаматқа жүктелетінін есте сақтауымыз қажет. Мемлекет пен қоғамның бірлігі және өзара сенімділігі ғана сыбайлас жемқорлыққа қарсы тұруға мүмкіндік береді», — дейді Талдықбаев.

Бауыржан Талдықбаев атап көрсеткендей, мұндай іс-шаралар «Нұр Отан» партиясының, құқық қорғау органдарының, үкіметтік емес ұйымдар мен басқа да ұйымдардың өкілдерінің қатысуымен мемлекеттік корпорацияның барлық аумақтық департаменттерінде жүйелі түрде өткізілетін болады.  

 

«Азаматтарға арналған үкімет»

мемлекеттік корпорациясы»

 коммерциялық емес акционерлік қоғамының

Баспасөз қызметі

 

«Азаматтарға арналған үкіметте» бірыңғай  ұйымдастырушылық құрылым енгізілді

«Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясында лауазымдардың бірыңғай тізілімі жасалып, еңбекақы төлеу жүйесі теңдестірілген. Бұл ұйымдастырушылық құрылымды біріздендіруге және оңтайландыруға мүмкіндік берді.

Бұған дейін, 2016 жылғы сәуірде құрылған мемлекеттік корпорацияның құрамына кірген «Жер кадастры ғылыми-өндірістік орталығы» РМК-де, «Жылжымайтын мүлік орталығы» РМК-де, «Зейнетақы төлеу жөніндегі мемлекеттік орталық» РМҚК-де және «Халыққа қызмет көрсету орталығы» РМК-де еңбекақы төлеудің бөлек-бөлек жүйесі және лауазымдар тізбесі болған.

«Азаматтарға арналған үкімет» Басқармасы төрағасының орынбасары Диханбай Әбеновтің айтуынша, құрылымды қайта ұйымдастыру қолданыстағы еңбекақы төлеу қоры шеңберінде жүргізілген. «Төрт мекеме біріктірілгеннен кейін біз құрылымдық бөлімшелер құрамына және әрбір бағыт аясындағы қызметтің бөлінуіне талдау жасадық. Жалақы деңгейінің тек кәсіпорындардың өзінде ғана емес, басқа өңірлерде де айырмасы болды», — деді Әбенов.

Сондай-ақ, біріздендіру аясында басшылық құрамның саны 53%-ға оңтайландырылды. Мұнда бірде бір қызметкер жұмыстан босатылған жоқ. Мемлекеттік корпорацияның барлық қызметкерлеріне олардың мамандықтарына, кәсібі мен біліктілігіне сәйкес жаңа лауазымдар ұсынылды.

Диханбай Әбенов: «Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясын құру мемлекеттік қызметтердің басым бөлігін бірыңғай құрылымға біріктіріп қана қойған жоқ. Құрылымдық бөлімшелердің басшылық әкімшілік штатын оңтайландыру бізге мемлекеттік қызмет саласында сыбайлас жемқорлықты құрайтын бюрократиялық кедергіден арылуға мүмкіндік берді. Атап айтқанда, мемлекеттік қызмет көрсетуде үлкен жүктемесі болатын қарапайым инспекторлардың жалақысын арттыруға оңтайландырылғаннан кейін босатылған қаржы бағытталады. Бұл еңбекақы төлеу қорын ұлғайтпай ақ корпорацияның қарапайым қызметкерлерінің жұмыс жағдайын жақсартуға мүмкіндік береді» — деп түсіндіре отырып, қатардағы қызметкерлердің айлықақысының көтерілуі  20%-ды құрайтындығын атап өтті.

Сондай-ақ еңбекақы төлеу жөніндегі жаңа ережеде қосымша еңбекақы төлеу қоры қарастырылған, мұнда жеке жұмыс нәтижесі, жүктемесі, сондай-ақ жұмыс өтілі ескеріле отырып, ынталандырушы қосымша ақылар мен әртүрлі үстемеақылар болады.

«Азаматтарға арналған үкімет»

мемлекеттік корпорациясы»

коммерциялық емес акционерлік

қоғамының баспасөз қызметі

 

Қазақстандықтар үшін мүгедектігі бойынша төлемдерді алу рәсімі жеңілдетілді

 

Жаңа композиттік қызмет мүгедектікті белгілеу мен жәрдемақы тағайындау рәсімін айтарлықтай жеңілдетті. Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрлігі мен «Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясының бірлесіп атқаратын жұмысы қазақстандықтар үшін мемлекеттік жәрдемақыларды алуды жеңілдетуге бағытталған.  

«Бұған дейін мүгедектікті белгілеу үшін жүгінген адам алдымен медициналық-әлеуметтік сараптама бөлімшесіне баратын. Осы рәсімнен кейін ғана әлеуметтік жәрдемақы тағайындау үшін ЗТМО-ға жүгінетін еді,» — дейді «Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы» КЕ АҚ филиалы – ЗТМО дирекциясы директорының орынбасары Серікқан Сабыржанов. «Енді медициналық-әлеуметтік сараптама бөлімшесіне келу жеткілікті, мұнда мүгедектік белгіленгеннен кейін азамат үш мемлекеттік қызметке: мемлекеттік әлеуметтік жәрдемақыға (МӘЖ), республикалық бюджеттен төленетін мүгедектігі бойынша арнаулы мемлекеттік жәрдемақыға (АМЖ), сондай-ақ «Мемлекеттік әлеуметтік сақтандыру қоры» АҚ-дан еңбек ету қабілетінен айырылу жағдайы бойынша әлеуметтік төлемге бір өтініш бере алады. Өтініштегі банктік шоты көрсетіле отырып, ақпарат автоматты түрде зейнетақы төлеу жөніндегі орталыққа жіберіледі», — деп атап өтті Сабыржанов.

Әділет министрлігінің ақпараттық жүйесі және мүгедектердің орталықтандырылған деректер қорын интеграциялау нәтижесінде өтінішті қабылдау кезінде қағаз құжат айналымы толықтай жойылды, ал жеке басын куәландыратын құжат туралы мәліметтерді, тұрғылықты жері бойынша тіркеуді электрондық үкімет шлюзі арқылы жеке тұлғалардың мемлекеттік деректер қорының ақпараттық жүйесінен алады.

Мемлекеттік әлеуметтік сақтандыру қорынан берілетін төлемдер әлеуметтік сақтандыру жүйесінің қатысушыларына ғана тиесілі екендігін естен шығармау керек.

Осылайша, жылдың басынан бері мемлекеттік әлеуметтік жәрдемақы алуға  16 989 өтініш және республикалық бюджеттен төленетін мүгедектігі бойынша арнаулы мемлекеттік жәрдемақыға 17 590 өтініш қабылданған, «Мемлекеттік әлеуметтік сақтандыру қоры» АҚ-нан еңбек ету қабілеттінен айрылу жағдайы бойынша 7 689 әлеуметтік төлем тағайындалды.

 «Азаматтарға арналған үкімет»

мемлекеттік корпорациясы»

коммерциялық емес акционерлік

қоғамының Баспасөз қызметі

 

Бала тууына берiлетін жәрдемақыны бір ғана өтінішпен рәсімдеуге болады

 Бала өмірге келген сәттен бастап ата-анасының бірі біржолғы жәрдемақы алуға және бір жасқа толғанға дейінгі бала күтіміне байланысты әлеуметтік төлемдерге қақысы бар. Енді бұл жәрдемақыларды «Азаматтарға арналған» мемлекеттік корпорациясының фронт-офистерінде электрондық үкімет порталы арқылы бір ғана өтініш беріп ресімдеуге болады.

«Азаматтарға арналған» мемлекеттік корпорациясының филиалы – ЗТМО директорының орынбасары Серікхан Сабыржановтың айтуынша, ата-ананың электрондық цифрлық қолтаңбасы болған жағдайда, «Connection point» өз өзіне қызмет көрсету секторларында немесе үйде отырып-ақ аталған жәрдемақыларға өтініш беруге болады. Электрондық үкімет порталы арқылы берілген өтініш жәрдемақы тағайындау туралы шешім қабылдайтын Зейнетақы төлеу жөніндегі орталыққа автоматты түрде жіберіледі. Бұрын бұл қызметті алу үшін азаматтар аталмыш жәрдемақыларды тағайындауға қатысатын барлық мемлекеттік органдарға өзі баруы қажет болатын.

Айтпақшы, бір жасқа дейінгі бала күтіміне байланысты әлеуметтік төлемдерді өз бетінше формула  арқылы есептеуге де болады. Ай сайынғы төлем көлемі соңғы                      24 айдағы орташа айлық кірісті 0,4 — кірісті алмастыру коэффициентіне көбейту арқылы анықталады. Мысалы, соңғы екі жылдағы орташа айлық табысыңыз 60 мың теңгені құраса, онда ай сайынғы төлем көлемі 24 мың теңгені құрайды. Ал жұмыссыз аналарға төленетін ай сайынғы әлеуметтік төлем мөлшері бірінші бала үшін 5,76 АЭК, екінші бала үшін 6,81 АЕК, үшінші бала үшін 7,85 АЕК және төртінші бала үшін 8,90 АЕК-ті құрайды. 2016 жылы біржолғы жәрдемақы көлемі бірінші, екінші және үшінші балалар үшін  31,41 АЕК және төртінші бала үшін 52,35 АЕК-ті құрайды.

Жыл басынан бері мемлекеттік корпорация арқылы 116 мың бала тууына берілетін жәрдемақы және бала күтіміне байланысты әлеуметтік төлемақы тағайындалған, оның ішіндегі 656 жәрдемақы мен әлеуметтік төлемдер электрондық портал арқылы тағайындалған.

 «Азаматтарға арналған үкімет»»

 мемлекеттік корпорациясы» КЕ АҚ

 баспасөз қызметі

 

Мобильдік ХҚКО құрамына еңбек комитеті және жұмыспен қамту

басқармаларының өкілдері қосылды

 

Шалғай ауылдық округтерінің халқына ыңғайлы болу үшін құрылған Мобильдік Халыққа қызмет көрсету орталықтары көрсетілетін кеңестердің ауқымын кеңейтті.  Енді «Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы департаменттерінің қызметкерлерімен бірге еңбек және әлеуметтік қорғау комитетінің, сондай-ақ жұмыспен қамтуды үйлестіру және әлеуметтік бағдарламалар басқармасының өкілдері шығатын болады.

Бүгінгі таңда мемлекеттік корпорация арқылы ұсынылатын 530 мемлекеттік қызмет қазақстандықтарға мобильдік ХҚКОлары арқылы қолжетімді. Жобаны іске қосқан сәттен бастап 66 бірлескен сапар жүзеге асырылды, олардың барысында ауыл тұрғындары тек мемлекеттік қызметтерді ғана алып қоймай, әлеуметтік қорғау, жұмыспен қамту және жаңа мамандықтарға оқыту мәселелері бойынша да кеңестер алды.

«Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы» КЕ АҚ филиалы – «Халыққа қызмет көрсету орталығы» дирекциясы директорының орынбасары                           Шоқан Әбділмановтың айтуы бойынша мобильдік ХҚКОлар жергілікті атқарушы органдардың келісімі бойынша бекітілген кестелер бойынша шығады. «Мобильдік ХҚКОлар ауыл тұрғындарының қаржысы мен уақытын үнемдеу үшін құрылған болатын. Көрсетілетін қызметтердің ауқымы мен сервистерін кеңейту, оларды ауыл тұрғындары үшін неғұрлым танымал етуде. 2016 жылғы 4 ай ішінде 4 755 сапар жүзеге асырылды, олар 1 316 елді мекенді қамтыды», — дейді Әбділманов.

 Республиканың 14 өңірінде 70 мобильдік ХҚКО жұмыс істейтінін естеріңізге саламыз. Жыл басынан бастап мобильдік ХҚКОлар 127 063 мемлекеттік қызмет көрсетті.

Сапарлар кестесін «Халыққа қызмет көрсету орталығы» дирекциясының ресми порталында, аудандық әкімдіктердің және өңірлік БАҚ сайттарында көруге болатынын атап өтеміз.

 

Қазақстандықтар тұрғылықты жеріне

тіркелместен жүргізуші куәліктерін ала алады

Жетінші маусымнан бастап «Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясының мамандандырылған ХҚКО-ларында қазақстандықтар автомектептерде оқымай және тұрғылықты жеріне тіркелместен жүргізуші куәліктерін ала алатын өзгерістер күшіне енді. Жаңа қағидалар «А» және «В» санатындағы, сондай-ақ «А1» және «В1» кіші санатындағы жүргізуші куәліктеріне таратылады.  

            Азаматтар үшін жүргізуші куәліктер алу процедураларын жеңілдетін өзгерістер көлік құралдарын тіркеу және есепке алу қағидаларын бекіту туралы бұйрыққа енгізілді.   «Егер бұрын мысалы, сіз Петропавл қаласында тіркелген болсаңыз, жүргізуші куәлігін ауыстыру үшін тұрақты тіркелген жеріңізге баруыңыз керек еді, енді сіз өзіңізге ыңғайлы қаланың мамандандырылған ХҚКО-да ала аласыз», — деп «Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы» КЕ АҚ төрағасының орынбасары Нұрбек Оршубеков айтады, — «Жаңа енгізілім қызметті алушылардың уақыты мен қаржысын маңызды үнемдеуге жол береді».

            Жүргізуші куәлігін алу үшін 083/У нысанындағы медициналық анықтаманы ұсыну қажеттігін естеріңізге саламыз. Айтпақшы, қазақстандықтар медициналық қараудан мамандандырылған ХҚКО-лардың ғимараттарында өте алады, онда бұл үшін арнайы медициналық кабинеттер, сондай-ақ психиатр мен наркологтың кабинеті жұмыс істейді.    

            Үміткер жүргізуші куәлігін алғаш рет алған кезде екі емтихан тапсырады.              40 сұрақтан тұратын теоретикалық емтихан және автодромда 12 жаттығудан тұратын практикалық емтихан. Әрбір үміткердің емтиханды 3 ретке дейін тапсыру мүмкіндігі бар. Әрекеті үш рет сәтсіз болған жағдайда, кандидат соңғы емтихан өткізілген күннен бастап алты айдан кейін келесі емтиханға жіберіледі.

            Бүгінгі таңда Қазақстанда 11 мамандандырылған халыққа қызмет көрсету орталығы жұмыс істейді, олар Астана, Алматы, Қарағанды, Тараз, Ақтау, Павлодар, Петропавл, Қызылорда, Талдықорған, Қостанай және Ақтөбе қалаларында. Жылдың басынан бастап жүргізуші куәліктерін беру бойынша 94 636 қызмет көрсетілді.  

 

ПРЕСС-РЕЛИЗ

Көкшетау қ. тұрғындарына «Altel» SIM-карталарындағы ЭЦҚ қол жетімді

            Ағымдағы жылдың наурыз айынан бастап Ақмола облысында жаңа жоба басталды — «Altel» SIM-карталарындағы ЭЦҚ Ақмола облысы тұрғындарына қол жетімді. Жоба өткен жылдың қыркүйек айынан бастап іске асырылды. Ол кезде электронды – цифрлы қолтаңбаны SIM-картаға «Altel» абоненттері  Астана және Алматы қалаларында жазуға мүмкіндік болды. Кейінен осы мүмкіндікті СҚО, сонымен қатар Павлодар және Қарағанды облыстарындағы тұрғындар алды. Ақпан айында жобаға тағы бір ұялы «Beeline» операторы Астана және Алматы қаларында қосылды.

            Ағашқы кезекте, SIM-картадағы ЭЦҚ – бұл ыңғайлы, оны пайдалануға барлық смартфондар және ұялы телефондар жарамды. Сізге, SIM-картадағы ЭЦҚ барлық жерлерде мобильді байланысы бар – Қазақстан болсын, шетел болсада  пайдалануға болады деп өз сөзінде «ХҚКО» РМК Ақмола облысы бойынша филиалының директоры Салтанат Кенжетаева баяндайды. SIM-картаны сатып алу үшін ХҚКО келу қажет, онда өз-өзіне қызмет көрсету секторында Сізге шарт бекітуге, тіркеуді рәсімдеуге және SIM-картаны активтеуге көмектеседі. SIM-картаның бағасы 1500 теңгені құрайды.

            Ескертеміз, SIM-картадағы мобилді ЭЦҚ            пайдалану азаматтарға мекенжай анықтамаларын, жылжымайтын мүліктің бар (жоқ) болуы туралы анықтама, зейнетақы аударымдарын және басқа да қызметтерді «egov.kz» мобильді қосымшасы көмегімен алуға болады. Келешекте, SIM-картадағы мобилді ЭЦҚ көмегімен пайдаланушы «электронды үкімет» веб-порталы арқылы және интернетсіз, батырмасы бар телефондары және мобильді тиісті қосымшалары арқылы қызметтерді алуға болады.

            Қазіргі таңда, жобаны іске қосқан сәттен бастап Халыққа қызмет көрсету орталықтарында SIM-картаға ЭЦҚ 602 қазақстандық жазды. SIM-картаға ЭЦҚ Көкшетау қ. №1 бөлімінде жазуға болады.

            Жоспарда – қызметтердің орналасу жерін кеңейту және жобаға өзге ұялы байланыс операторларын қосу. Біздің жаңалықтарымызды қадағалаңыздар.

 

 

Негізгі орта, жалпы орта білім беру ұйымдарында экстернат нысанындаоқуғарұқсат беру» мемлекеттік көрсетілетін қызметін Халыққа қызмет көрсету орталықтары арқылы алуға болады.

 

  «Негізгі орта, жалпы орта білім беру ұйымдарында экстернат нысанында оқуға рұқсат беру» мемлекеттік көрсетілетін қызметін Халыққа қызмет көрсету орталықтары арқылы алуға болады. Қызмет 15 жұмыс күні ішінде тегін көрсетіледі.         Бұл ретте өтінішті қабылдау күні мемлекеттік қызметті көрсету мерзіміне кірмейді.
Экстернат нысанында оқуға өтініш беру үшін тіркеу орны бойынша ХҚКО-ға жүгіну керек. Денсаулық жағдайы бойынша жалпы білім беру мекемелерінде оқуға мүмкіндігі жоқ немесе уақытша шетелде тұрып жатқан, сондай-ақ оқуын уақтылы аяқтамаған оқушылар экстернат нысанында оқиалады.
«Егер бала 18 жасқа толған болса, ол рұқсат беруге өтініш бере алады. Кәмелет жасқа толғанға дейін олардың мүддесін ата аналары немесе заңды қамқоршылары білдіреді», — деп атап өтеді «ХҚКО» РМК бас директоры Әсемгүл Балташева. – Айтпақшы, уақытыңыз шектеулі болса, ХҚКО-ға кезекті электрондық үкімет  порталы арқылыброндауға болады. Бұл үшін сізге электрондық цифрлы қ қолтаңбаның керегі де жоқ. ЖСН-ды енгізіп, қызметтіалғыңыз келетін ХҚКО-ны көрсетсеңіз жеткілікті».
Қызметті алу үшін өтінішті толтыру керек, солсияқты өзіңізбен бірге мынадай құжаттар болсын: дәрігерлік-консультативтік комиссияның қорытындысы;1/е нысаны, соңғы оқыған сыныбындағы үлгерім табелінің көшірмесі және көрсетілетін қызметтіалушының туу туралы куәлігінің көшірмесі (2008 жылға дейін туылған болса), сондай-ақ салыстыру үшін түпнұсқа. Қажет болған жағдайда білімалушының ата-анасының немесе оларды алмастыратын адамдардың уақытша шетелде тұруы туралы анықтама, шетелде оқитынын растайтын құжат керек болуы мүмкін.
15 жұмыс күнінен кейін сіз ХҚКО-да экстернмен оқуға дайын рұқсатты немесе дәлелді бас тартуды ала аласыз. Айта кетейік, 2015 жылы Халыққа қызмет көрсету орталықтары арқылы осындай 130 рұқсат берілді.

 

                                   ХҚКО РМК Ақмола облысы бойынша филиалының баспасөз қызметі

 

Қазақстан Республикасы аумағындағы жылжымайтын мүлік объектілерінің мекенжайын анықтау жөнінде ақықтама беру.

 

Қазақстан Республикасы аумағындағы жылжымайтын мүлік объектілерінің мекенжайын анықтау жөнінде ақықтама беру – маңызды мемлекеттік қызметтердің бірі. Күнделікті өмірде бұл анықтаманы көптеген жерлерде талап етеді. Мемлекеттік қызметке өтініш беру үшін – бекітілген нысанда өтініш, жеке куәлік сәйкестендіру үшін, жылжымайтын мүлікке тіркелген құқықтар (ауыртпалықтар) және техникалық сипаттамалары туралы анықтама.

            Мемлекеттік қызмет жеке және заңды тұлғаларға тегін көрсетіледі. ЭЦҚ болған жағдайда электронды түрде портал арқылы алуға болады. Туындаған сұрақтар бойынша 1414 біріңғай контакт орталығына хабарласуға болады.

                                   ХҚКО РМК Ақмола облысы бойынша филиалының баспасөз қызметі

 

 

Субсидиялауға өтінімді қазақстандықтар енді ХҚКО арқылы бере алатын болады

 

Ауыл шаруашылығы саласында субсидиялауды жеке және заңды тұлғалар Халыққа қызмет көрсету орталықтары арқылы ресімдей алады.  Бұрын осы қызметтерді ресімдеу үшін белгілі бір кесте бойынша көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесіне тікелей жүгіну талап етілсе, енді қазір қызметтер ХҚКО арқылы қолжетімді болып отыр, оның ішіндегі үшеуіне электрондық үкімет порталы арқылы қол жеткізуге болады. Халыққа қызмет көрсету орталықтары субсидиялау бойынша мемлекеттік қызметтерге құжаттарды өздерінің қалыпты кестесі бойынша қабылдайды – аптасына 6 күн, түскі үзіліссіз таңғы сағат 9-дан кешкі сағат 8-ге дейін.

               «ХҚКО» РМК бас директоры Әсемгүл Балташеваның айтуынша ХҚКО-лар арқылы субсидиялаудың 8 түрін алуға болады, олардың ішінде – а/ш өндірушілеріне су беру жөніндегі қызметтердің құнын; а/ш өнімдерін өңдеуге арналған гербицидтер мен биопрепараттардың құнын; асылтұқымды мал шаруашылығын дамытуды; жеміс-жидек дақылдарының және жүзімнің көпжылдық көшеттерін отырғызу және өсіру шығындарының құнын; тұқым шаруашылығын дамытуды; тыңайтқыштардың құнын; ауыл шаруашылық дақылдарын қорғалған топырақта өңдеп өсіру шығындарының құнын, сондай-ақ өсімдік шаруашылығы өнiмiнiң шығымдылығы мен сапасын арттыруды субсидиялау.

Мемлекеттік қызметтерді көрсету мерзімі әр түрлі – күрделілігіне қарай 6 жұмыс күнінен бастап 41 жұмыс күніне дейін созылады. Алайда, ХҚКО арқылы құжаттар топтамасын тапсырған кезде құжаттарды қабылдау күні бұл мерзімге кірмейтіндігін есте сақтаған жөн.

Қажетті құжаттар туралы электрондық үкімет порталының con.gov.kz  ресми сайты және 1414 тегін нөмірі бойынша бірыңғай байланыс орталығына қоңырау шалу арқылы білуге болады. Субсидиялау жөніндегі қызметтер тегін көрсетіледі.

Халыққа қызмет көрсету орталықтарының құрылған сәтінен бастап мұнда ұсынылатын мемлекеттік қызметтер спектрі 212-ге дейін көбейді, ал бизнес-процесстерді оңтайландыру мемлекеттік көрсетілетін қызметтерді алуға қажетті құжаттар санын төмендетуге, сол сияқты ресімдеу мен кезек күту уақытын қысқартуға және мемлекеттік көрсетілетін қызметтерді алу мерзімдерін азайтуға мүмкіндік берді. Бүгін елімізде 270 ХҚКО бөлімі жұмыс жасайды. 

 

 

Электрондық портал үкіметі арқылы некеге тұру туралы өтінішті беру

 

Электрондық некеге тұру туралы өтінішті тек некеге бірінші рет некелесіп жатқан азаматтар және балалары жоқ азаматтар бере алады. Электрондық некеге тұру туралы өтінішті беру үшін интернет пен электрондық қол таңба қажет. Электрондық портал арқылы екінші немесе одан да көп некеге тұрған  азаматтар өтініштерін бере алмайды. Сонымен қатар электрондық өтінішті енгізгенімен қағаз бойынша өтініш беруге де болатынын ескеру керек.

Мемлекеттік баж электрондық портал үкіметінде төлемақы карточкасы арқылы екі жақтың біреуімен төленуі мүмкін. Барлық процедураны өткеннен кейін жас жұбайлар неке күні және орны жазылған хабарландыруды қолдарына алады.

Сонымен, жердің әр түпкірінде жүріп жас жұбайлар электрондық портал үкіметі арқылы некеге тұру туралы өтініштерін бере алады. Бұл қызметтің түрі уақыты жоқ адамдарға өте ыңғайлы, некеге тұру туралы өтінішті онлайн режимінде беруге мүмкіндік береді.

 

 

Мемлекеттік базалық зейнетақы төлемін тағайындау

 

Зейнетақыға шығып, құжаттарды рәсімдеуді неден бастайтынын білмейсіз бе?

Ата-анаңыз зейнетақыны рәсімдеуге көмек көрсетуіңізді сұрады ма? Біз сізге «Мемлекеттік базалық зейнетақы төлемін тағайындау» мемлекеттік қызметін алу туралы айтамыз.

Қазақстан тұрғындарында зейнетақыны ЗТМО, Халыққа қызмет көрсету орталықтары немесе «электрондық үкімет» порталы арқылы рәсімдеуге мүмкіндіктері бар.

Мемлекеттік қызметті ХҚКО арқылы рәсімдеу кезінде нысан бойынша өтініш; жеке басын куәландыратын құжатын, сонымен қатар оралмандар үшін-оралмандардың куәлігін; қызметалушының тұрғылықты тұратын жерi бойынша тiркелгенiн растайтын құжатты (мекенжай анықтамасын;зейнетақы және жәрдемақы беру жөніндегі уәкілетті ұйым бөлімшесінің банк шотының не түзеу мекемелерінің арнайы шот нөмірі туралы мәліметтер; қорғаншылық (қамқоршылық) тағайындалған жағдайда қорғаншылықты (қамқоршылық) тағайындауды растайтын құжат ұсынылады; сенімхат-үшінші тұлғамен өтінішті және қажетті құжаттарды тапсыру жағдайда. Құжаттар салыстыру үшін түпнұсқада және көшірмелерде ұсынылады, содан кейін құжаттар түпнұсқасы қызмет алушыға қайтарылады. Портал арқылы рәсімдеу кезінде: қызмет алушының ЭЦҚ-мен куәландырылған электрондық құжат нысанындағы сұраныс.

Құжаттарды ХҚКО арқылы тапсыру кезінде мемлекеттік қызмет 10 жұмыс күн ішінде көрсетіледі, портал арқылы – ЗТМО ақпараттық жүйесіне электрондық сұраныстың түсу сәтінен бастап 30 минуттен аспайды. Алайда, мемлекеттік қызмет мерзімі істің материалдарын толық рәсімдеу қажеттілігі жағдайда ұзартылуы мүмкін.

«Мемлекеттік базалық зейнетақы төлемін тағайындау» мемлекеттік қызметі тегін көрсетіледі. Тұрғындар құжаттарды ХҚКО арқылы дүйсенбіден бастап сенбіні қоса үзіліссіз сағат 9.00-ден бастап 20.00-ге дейін тапсыра алады. Зейнетақыны «электрондық үкімет» порталы арқылы тәулік бойы ресімдеуге болады.

 

 

Білім туралы құжаттарды ХҚКО-ларда апостильдеуге болады

 

Білім туралы құжаттарға Халыққа қызмет көрсету орталықтары және электрондық үкімет порталы арқылы апостиль қоюға болады. Бұл мемлекеттік көрсетілетін қызмет «Қазақстан Республикасы білім беру, ғылым органдарынан және оқу орындарынан шығатын ресми құжаттарды апостильдеу» деп аталады.

            «ХҚКО» РМК бас директоры Әсемгүл Балташеваның айтуынша мемлекеттік көрсетілетін қызмет қорытындысын Астана тұрғындары 5 жұмыс күнінен кейін ала алады, ал басқа өңірлердің тұрғындары үшін бұл мерзім күнтізбелік 30 күнді құрайды. Қабылдау күні қызметті көрсету мерзіміне кірмейді.

Білім туралы құжаттарды апостильдеу ақылы – 0,5 АЕК. Оған ақы төлеуді екінші деңгейлі банктер және Казпочта кассасы арқылы жүргізуге болады. Өтінішті портал арқылы ресімдеу кезінде ақы төлеу электрондық үкімет шлюзі арқылы жүзеге асырылады.

Мемлекеттік көрсетілетін қызметті алуға өтініш беру үшін өзімен бірге жеке басын куәландыратын құжат; апостильдеу үшін ұсынылатын құжаттың түпнұсқасы және мемлекеттік бажды төлеу туралы түбіртек болуы керек.

Көрсетілетін қызметті алушы толық құжаттар топтамасын ұсынбаған жағдайда қызметті ұсынудан бас тартылуы мүмкін.

 

Мекен жай аңықтама – ең қажетті ақпараттық қызмет

 Жақын жердегі Халыққа қызмет көрсету орталығынан түрлі ақпараттық қызметтерді еш қиыншылықсыз алуға болатынын бәрі біледі. Халық арасында ең қажетті ақпараттық қызметтер: мекен жай анықтамалары, зейнетақы аударымдары, жылжымайтын мүлікке тіркелген құқықтар (ауыртпалықтарды) және оның техникалық сипаттамалары туралы, соттылықтың болуы (болмауы) туралы анықтамалар болып табылады. 

Неге бұл анықтамалар осындай көпшілікке белгілі пайдаланылады? Мысалы, осылардың ішінде ең қажетті құжат – мекен жай анықтамасы – іс жүзінде барлық жерде қажет. Жұмысқа орналасу үшін, емханаға жүгіну, әр түрлі бағыттағы жәрдемақылар алу және зейнетақы тағайындау,  несие ресімдеу, тұрғылықты жері бойынша тіркелуін растау, оқу орындарына бағыттау, қамқоршылықты және қорғаншылықты ресімдеу, ғаламтор және басқаны қосу үшін. Сондықтан мекен жай анықтамаларын беру бойынша өтініштер саны күн сайын өсуде. Тіпті, қазіргі таңда түрлі ақпараттық қызметтерді еш қиыншылықсыз алуға болады. Сіз бұны тек қана ХҚКО қоғамдық қол жетімділік пункті арқылы ғана емес сондай-ақ өз бетінше «Connection point» бұрыштарында жасай аласыз. Бұл үшін электрондық-сандық қолтаңбаның болуы жеткілікті. Егер сізде бар болған жағдайда келесіде осы қызметтерді үйден шықпай электрондық үкімет порталынан алуыңызға болады.

Айтпақшы, порталдан тек жеке тұлғалардың ғана алуына мүмкіндік бар. Сондай-ақ бұл онлайн-қызмет 2007 жылдың 13 тамызына дейін азаматтық ахуал актілерінде тіркелген балалардың ата-аналарна да қолжетімді.

Егер, мекенжай анықтамасының мазмұнында қандай да бір, мекенжайдың дұрыс еместігі немесе мерзімінің көрсетілмегендігі деген сияқты, қателік кеткен болса, оларды түзету үшін ХҚКО-дағы көші-қон полициясның қызметкеріне жолығыңыз.

 ХҚКО РМК Ақмола облысы бойынша филиалының

Баспасөз қызметі

 

 

ЭЦҚ қолданылу мерзімін қалай ұзартуға болады?

 

Электрондық цифрлық қолтаңба, қысқаша ЭЦҚ, әр түрлі онлайн қызметтерді алғанда сіздің электрондық қолтаңба қызметін орындай отырып (анықтамалар алудан мемлекеттік сатып алуларға қатысуға дейін), оның иесі туралы құпия ақпаратты қамтиды. Сол себепті жыл сайын ЭЦҚ әрекетін ұзарту қажет. Осылайша, сіз сертификатыңыз жоғалмағанын және бөгде адамдардың қолында емес, сіздің қолыңызда екенін растайсыз.

Электрондық цифрлық қолтаңба тек бір жыл бойы әрекет етеді!

Электрондық үкімет және электрондық мемлекеттік сатып алу порталында пайдаланылатын ЭЦҚ, тек бір жыл бойы әрекет етеді. Мысалы, егер сіз 2015 жылғы 5 қыркүйекте кілтті алсаңыз, онда сәйкесінше оның әрекет ету мерзімі 2016 жылғы 5 қыркүйекте аяқталады. Қолданылу мерзімі аяқталғаннан кейін сіз мысалы мекенжай парағын www.egov.kz алуда ЭЦҚ пайдалана алмайсыз. Егер ЭЦҚ әрекеті аяқталса, онда сізге  жаңа қолтаңбаны алу рәсімін қайта өту қажет: онлайн-өтінім беру және ХҚКО жүгіну керек. Бірақ сіз егер алдын-ала бұрынғы ЭЦҚ мерзімін ұзартсаңыз, осыны болдырмайсыз. ХҚКО жүгіну қажеттілігінсіз өзіңіз ЭЦҚ қолданылу мерзімін ұзарта аласыз.

ЭЦҚ әрекеті аяқталғаны туралы қолтаңба иесі мерзімі аяқталардан бір ай бұрын хабардар етіледі. ЭЦҚ алудағы өтінімде көрсетілген пошта жәшігіне ҚР тұрғындарына электронды қолтаңба беру бойынша уәкілетті органнан, Ұлттық куәландыру орталығынан (ҰКО) тиісті хат жіберіледі. Хаттың мақсаты – сертификаттардың қолданылу мерзімі аяқталғанға дейін мерзімді ұзарту қажеттілігі туралы пайдаланушыны ескерту. ЭЦҚ ҰКО сайтында www.pki.gov.kz хаттың мәтінінде көрсетілген сілтеме бойынша пайдаланушының жеке кабинеті арқылы ұзартылады. 

Мәлім болғандай ЭЦҚ сертификаттарын компьютерде де, жеке куәлікте де сақтауға болады. Жеке куәлікте жазылған ЭЦҚ қолданылу мерзімін ұзарту рәсімі, тек Халыққа қызмет көрсету орталығында ғана жүргізіледі.

ХҚКО РМК Ақмола облысы бойынша филиалының

Баспасөз қызметі

 

Жеке және заңды тұлғалар үшін ЭЦҚ алу

 

Электрондық цифрлық қолтаңбаны екі жолмен алуға болады (қалауыңызша):

1. ЭЦҚ-ны жаңа үлгідегі жеке куәліктің чипіне жазу арқылы. Бұл үшін жақын маңында орналасқан ХҚКО барып, жеке куәлікті көрсету керек. Жеке куәлікке жазылған ЭЦҚ-мен тек арнаулы карт-ридер болған кезде ғана жұмыс жасауға болады.

2. ЭЦҚ алуға онлайн-өтінімді беріп, оны компьютерде сақтау арқылы. Бұл жағдайда да берілген өтінімді растау үшін ХҚКО бару қажет. Онлайн-өтінімді беру рәсімі төменде көрсетілген үш кезеңнен тұрады (1-қадам — Нұсқаулықты оқу және БҚ орнату, 2-қадам — онлайн-өтінімді беру, 3-қадам — онлайн-өтінімді растау және ЭЦҚ алу).

 

 

Мобильді үкімет деген не?

 

Мобильді үкімет – бұл азаматтарға қызмет корсету үшін қосымша арна. Енді қызметтерді смартфон, планшет арқылы , және жай ұялы телефондар арқылы алуға болады .

Мобильді үкімет-бұл азаматтармен араласуға жеңіл тәсіл,жасына,әлеметтік мәртебесіне, мекен жайына және сауаттылығына қарамай қызметтер алуға болады, бәрі жерде қол жетімді.

Мобильді үкімет қандай мүмкіндіктер береді?

Мобильді үкімет ұялы телфондар, смс-хабарламалар , смартфон және планшеттер арқылы, egov.kz сайтына шығып осындай түрде қызметтер алуға мүмкіндіктері бар.

Мобильді үкіметте тіркеліп сіз келесіде:

-ескерту және хабарландыру түрінде хабарламалар алаласыз, мысалы ХҚКО,ЭҮП тапсырылған құжаттардын дайындығы туралы;

— бір рет қолдануға жарайтын пароль арқылы мемлекеттік қызметтер алаласыз ( альтернатив ЭЦҚ);

-мобильді қол қойып мемлекеттік қызметтер алаласыз;

-смс-хабарлама арқылы мемлекеттік қызметтер алаласыз.

 

 Бөлім басшысы                                               М.Б.Есенғожин

Жарияланған күні: 30.03.2018

Жаңартылған күні: 13.03.2020

Қаралым саны: 3712